Amis

Za nagrade sempler za najboljšo medijsko strategijo se je letos potegovalo rekordno število kampanj
Finance
torek, 6. december 2011 ob 22:30
Najbolj je prepričala lepljiva umetnost znamke Orto
 
Telemach tudi v mobilno telefonijo
Dnevnik
ponedeljek, 5. december 2011 ob 22:00
Z lanskim letom je Telemach začel agresivno povečevati svoje tržne deleže, tako na področju internetne telefonije (trenutno 21,7 odstotka) kot dostopa do interneta (12,2 odstotka), dokopal pa se...
 
Spremenite svojo televizijo v odlično zabavo
24ur.com
ponedeljek, 5. december 2011 ob 08:48
Najprej seveda pomislimo na dober izbor TV-programov, seveda pa to še zdaleč ni vse. S prehodom na digitalno IP-televizijo so slovenska gospodinjstva dobila pestro izbiro ponudnikov...
 
Pametni telefon ali pametni potrošnik?
Dnevnik
sobota, 3. december 2011 ob 00:10
Vmnožici svetovalcev, ki nam ponujajo nasvete predvsem s področij upravljanja financ, nepremičnin, davčnih obveznosti..., bi potrebovali še telekomunikacijskega. Zaradi poplave novih storitev in...
 
Simobilu nagrada za najboljšo medijsko strategijo
Finance
sreda, 30. november 2011 ob 22:30
Simobil je za svojo oglaševalsko akcijo ORTO lepljiva umetnost na sinočnji slavnostni podelitvi nagrad na seminarju medijskih trendov Sempl v Portorožu prejel velikega semplerja za najboljšo...
 
Paket POP NON STOP pri vseh vodilnih operaterjih
24ur.com
sreda, 30. november 2011 ob 09:50
V prvih treh mesecih je prvi slovenski naročniški paket POP NON STOP pokazal svojo programsko raznovrstnost in atraktivnost ter postal pomemben partner slovenskih operaterjev.
 
Amis Številka 1 tudi v športu
Slovenske novice
ponedeljek, 28. november 2011 ob 13:38
 Amisov TV-oglas Številka 1 z Dejanom Zavcem je na konferenci SPORTO 2011 prejel prvo nagrado za najboljši oglas.(oglasno sporočilo)
 
<< Začetek < Nazaj 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian